Spring videre til hovedindholdet
Modtaget beskadiget produkt

I tilfælde af skade på dit BONO-køb kræves ingen returnering. Send alle oplysninger inden for 7 dage. Klik her for mere information.

Opdateret for over 4 måneder siden

Opdager du skader på dit køb fra BONO? Det er vi meget kede af på dine vegne.

Du behøver ikke at returnere den beskadigede vare. I stedet bedes du sende os følgende oplysninger via vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt:

  • Dit ordrenummer (f.eks. BONO_10101_DK)

  • Navn på den beskadigede vare

  • Billeder, der tydeligt viser følgende aspekter:

    1. Skaden, afbilledet så tydeligt som muligt

    2. Hele artiklen

Husk, at alle krav for ordrer med beskadigede eller forkerte varer skal rapporteres til os inden for 7 dage efter leveringsdatoen.

Vil du anmode om en returlabel gennem BONO? Så besøg vores returside.

Besvarede dette dit spørgsmål?