Spring videre til hovedindholdet
Modtaget beskadiget produkt

I tilfælde af skade på dit Bono-køb kræves ingen returnering. Send alle oplysninger inden for 7 dage. Klik her for mere information.

Opdateret over en uge siden

Opdager du skader på dit køb fra Bono? Det er vi meget kede af på dine vegne.

Du behøver ikke at returnere den beskadigede vare. I stedet bedes du sende os følgende oplysninger via vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt:

  • Dit ordrenummer (f.eks. BONO_10101_DK)

  • Navn på den beskadigede vare

  • Billeder, der tydeligt viser følgende aspekter:

    1. Skaden, afbilledet så tydeligt som muligt

    2. Hele artiklen

Husk, at alle krav for ordrer med beskadigede eller forkerte varer skal rapporteres til os inden for 7 dage efter leveringsdatoen.

Vil du anmode om en returlabel gennem Bono? Så besøg vores returside.

Besvarede dette dit spørgsmål?