Hvordan kan jeg kontakte jer?
Hos BONO stræber vi efter at gøre din oplevelse så fejlfri som muligt. Men vi forstår, at du nogle gange kan have brug for lidt ekstra støtte.
Det er nemt og hurtigt at komme i kontakt med os:
Åbn vores chat-widget-ikon, som du finder nederst til højre på denne side.
Udfyld de ønskede oplysninger i felterne, så detaljeret som muligt.
Vores BONO Bot vil vælge den mest passende medarbejder til at hjælpe dig med din anmodning (*om nødvendigt).
Vi anbefaler, at du starter med ét opkald ad gangen. Bare rolig, vores team vender tilbage til dig så hurtigt som muligt. Flere kontaktforsøg via forskellige kanaler for den samme forespørgsel kan forsinke svartiden for dig og andre kunder.
For presse- og medieforespørgsler og generelle spørgsmål kan vi kontaktes på [email protected].
Hvordan kontakter jeg BONO via e-mail?
Vores team er her for dig 24/7! Send din e-mail til [email protected]. Sørg for at inkludere så mange relevante oplysninger som muligt, f.eks: Ordrenummer (f.eks. BONO_10101_DK)
Dit navn og din e-mailadresse
En klar beskrivelse af dit spørgsmål eller problem
Understøttende fotos (hvis relevant)
Dette vil hjælpe os med at betjene dig hurtigere. Du kan forvente et svar inden for 24 timer, men det kan tage lidt længere tid i travle perioder.
Kontakt via kontaktformular
Du kan også udfylde kontaktformularen på vores hjemmeside. Vi vil derefter svare via e-mail.
Hvorfor har BONO ikke et telefonnummer?
BONO har ikke et callcenter og er ikke indrettet til at håndtere et stort volumen af telefonopkald.
Vores mærke er fuldstændig opbygget online, inklusiv vores kundeservice. Selvom du nogle gange kan modtage et automatiseret svar, bliver alle kommunikationskanaler styret af rigtige mennesker, der er fokuserede på at hjælpe dig hurtigt og effektivt.
Næsten alle spørgsmål bliver besvaret inden for 24 timer.